Love my hair :)))

Fredag igar da..
Startade som vanligt dagen med jobb. Men drog hem 2 timmar tidigare da det var dags for klippning av mitt har. Antligen!! Har sett for javlig ut bra lange nu..
Var sa jakla nervos innan. Jag ar nog inte den lattaste att klippa. Inte sa som jag klagar pa allt :p Men jag tog mig i kragen och lyckades lugna ner mig iaf.
Men nar ja kom dit visade det sig visst att det var en kille som skulle satta saxen i mitt har. Ooops tankte jag men vad kunde jag gora. Bara att forklara hur jag ville ha det och hoppas pa det basta!
Efter min forklaring tittade han pa mig lite konstigt och sa sedan:
"Du menar alltsa att du vill att jag ska klippa av allt det har?"
Jag: "Ja visst. det menar jag!"
Killen: "Och du ar helt saker pa att du vill det?"
Jag: "Ja, helt saker!"
Killen: Ooh. Det ar sa coolt!
Jag: "Det ar bra! Nu klipper vi. Ska pa bio efter!"
Han var helt chockad over att jag ville klippa av mitt har. Men hello! Har du inte klippt har innan eller tankte jag. Men uppenbarligen hade han det!
Sa dar satt jag och sag allt mitt har bli avklippt. Underbart! Kandes verkligen bra. tur var val de. For han hade nog blivit annu mer chockad om jag angrat mig mitt i allt och velat ha tillbaka allt har igen. Liiite jobbigt!
Vi pratade om allt mojligt under tiden. Det var en trevlig kille ska ni veta ;)
Han sa sa mycket positivt som jag sa klart tog till mig! Vad annars liksom.. Hoho!
Han tyckte jag hade det perfekta haret for den frisyren och sa sa han att han tyckte jag blev sot i den. Gulligt juuu!
Sa ja jag oroade mig alldeles i onodan. Den dar killen kunde man ju lita pa. Det sag jag det!
Innan klippningen!
Kort bak i nacken!
Luggen blev lite sadar. Och tiden drog ivag sa vi hade helt enkelt inte tid att fixa till den :P Far nog ta ett besok nasta vecka igen ;)
Efter vart det iaf bio da. Premiaren av Secretariat. Som jag vantat pa denna film. Och ja den var minsann minst lika bra som jag hade hoppats pa. Sa helt klart vard att se. Man borde val kanske vara liiite hastintresserad om man ska se den! Den handlar ju trots allt om en galopphast!
Sen var vi svinhungriga sa vi tog in pa en Italiensk restaurang, Farfalla tror jag den hette!
Helt klart guldstjarna till det placet! Sa himla trevlig personal och ett schysst stalle. Fredagkvall med sa det var en hel del med folk. Eller ja. det var fullt nar vi kom sa vi fick vanta en kvart. men inte gjorde det nagot. For det var absolut vart att!
Terrie och jag delade en ceasarsallad forst. Inte dumt!
Sen var jag sa klart tvungen att testa pizzan nar vi var pa ett italienskt stalle. Och pizza ja det jaklar var det kan jag lova! Fy fasen vad stor den var. Sa nej, jag fick inte i mig hela den! Knappt halva :P
Terrie tog typ nagon pumparavioli. Och nej det var inget som foll mig i smak. Hua..
Sen drog vi hemat lagom matta och trotta. Var hemma runt elva nagon gang sa det blev sangen for min del da klockan skulle ringa 6.30 idag igen :)
Och ja.. Har ar jag nu. Lordagkvall och allt.
Vet inte riktigt vad den bjuder pa. Tror det blir ganska lugnt.
Vi hade lite planer pa bowling men tror min kara huskompis och hennes mor blir sena ikvall da Amelia tavlar i LA.. Men man vet aldrig. Vi far se helt enkelt :)
Annars har dagen rullat pa bra iaf. Hunnit med det jag planerat sa det ar bra. Copper Canyon kandes riktigt bra att rida idag. Gick som en klocka! Sa honom var jag himla nojd med :)
Och just ja! Idag precis innan lunch kom det en skitfin lastbil med en annu snyggare trailer efter! Ja bara WOW vilket jakla ekipage! En minut senare stotte jag pa trailer och jag bara Wohooo vilket ekipage. Ah snygg va sa hon. Ja fy tusan. det kan man ju lugnt saga att det var!
Men sen berattade hon att det var min Silverboy som dom hamtat :(((  Sa nu far man aldrig se honom mer.. Min lilla favvo :( Men men. Sant ar livet. Jakla cancer!!
Nej en promenad kanske! Nagot maste man ju hitta pa. Och rora pa sig ar ju aldrig fel! :P

Kommentarer
Postat av: Jonna

Superfin du blev i håret ju! Gött med lite förändring ibland (;

2010-10-10 @ 10:44:07
URL: http://ewajonna.blogg.se/
Postat av: Malin

Tack :D Ar nojd faktiskt! Haha ja jag kande att jag har ju haft det dar langa saaa lange nu :p Blir lite trakigt i langden! ;)

2010-10-10 @ 16:59:03
URL: http://pinglish.blogg.se/
Postat av: Jonna

Haha det har ju en tendens till att bli så (;

2010-10-10 @ 18:20:18
URL: http://ewajonna.blogg.se/
Postat av: Malin

Haha joda :p Men det ar fint med langt med. Jag lar sakna mitt langa har nar ja kommer pa att jag vill ha lockar ;) Men det tar vi den dagen da jag kommer pa de ;) Haha

2010-10-10 @ 18:55:05
URL: http://pinglish.blogg.se/
Postat av: Elin

Gött att du tillför lite i USA, de har ju bara Hollywood-svall där ;-) Tummen upp!

2010-10-11 @ 08:05:13
URL: http://esatirninee.blogg.se/
Postat av: Malin

Haha ja men precis! ;)

2010-10-11 @ 21:50:00
URL: http://pinglish.blogg.se/
Postat av: Malin

Haha ja men precis ;)

2010-10-11 @ 21:51:56
URL: http://pinglish.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0