Lite nytt!

Ja det blev soms agt en liten shopping med Amy igar eftermiddag!
Jag hittade det jag ville ha och sa klart lite till! Men det ar bra att ha.
Blev iaf en plattang fran Conair. Tankte att eftersom jag har en normalstor hemma som fungerar sa kopte jag en lite mindre den har gangen. Kan vara bra nu med nar haret inte ar sa langt i nacken. Tror den jag har i Sverige hade blivit lite for klumpig faktiskt!
Blev aven en rund borste. Tror den ska vara bra! Tog bara 15 min innan jag hade bestamt mig vilken av alla jag skulle ha! Jag ar ganska snabb!
Sen blev det ett par stringtofflor! For i denna butik hade dom ju fattat att det fortfarande ar sommar. Ett par gra typ. Eller kanske mot silverhallet. Ja dom var helt okej. Battre an spygrona, gula eller lila iaf! Det blir sa svart att matcha de fargerna.
Sen blev det lite annan skit sa som handkram och ja allt mojligt. Bra-att-ha-grejor helt enkelt!
Jaklar vad snygg i haret jag ska bli nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0