Life as we know it!

Bio igar kvall med Amy :) Blev "Life as we know it".
Annu en film jag kan rekommendera for er som vill skratta!
Verkligen kul :)
Efter filmen kom ju Amy pa en valdigt bra sak! Att vi skulle dra och kopa donuts. Jag var ju inte sen att haka pa! Och jaklar vad goda dom var! 2 for 8 spann. Som hittat :p
Efter hade vi liite daligt samvete. Sa dom kom nasta briljanta idé. Att vi skulle ut och springa idag. Dessvarre har vi inte tagit oss ut. Kommer nog inte gora heller!
MEN! Jag har rort pa mig tillrackligt anda tror jag.
Hunnit med en hel del idag.
Fore lunch blev det storryktning av ett gang hastar. 6 stycken stora+6 stycken folungar. Sa nu glanser dom sa fint sa :)
Efter lunch blev det ridning da. Forst ut var Woodford.
Ar nojd med honom faktiskt. Han gor allt jag ber honom om sa vi far hoppas det kommer nagon snart som vill kopa honom. Han kommer bli en perfekt hast for den som bara vill ha en hast att lulla omkring pa.
Han har tydligen haft nagot med sina knan sa han haller inte som tavlingshast tyvarr. Vilket ar synd. Han kunde nog blivit en trevlig hast annars. Valdigt okomplicerad.
Sen var det dags for Fizz att jobba lite pa banan.
Bara ridit honom nagon gang innan pa ridbanan. Alla de andra gangerna har vi varit pa uteritt.
Men ja han ar ingen favorit. Han kanns bara sa himla trakig pa nagot satt. Lite Heffaklump over honom :P Haha. Men han ar en valdigt snall hast. Skulle nog aldrig gora nagot dumt minsann!
Han skotte sig iaf helt okej idag.
Och eftersom min klocka hade stannat eller nagot sa hade jag tid for en hast till efter de tva. Sa da valde jag att ta John. Kanns som det var evigheter sedan jag red honom.
Och ja jag hade nog nastan glomt hur rolig han var att rida och hur mycket jag tycker om honom! Han var en av mina favoriter nar jag kom hit. Men sen har jag helt enkelt inte haft tiden att rida honom nu. Har varit tvungen att prioritera lite och rida de hastar som ar till salu forst och framst.
Men han gick som en liten klocka! Lille John :)
Och trots detta sa var jag klar 10 minuter innan jag egentligen skulle sluta. Hmm.. Klockan maste gatt mer langsamt an vad den egentligen ska gora idag :p
Nu varker min axel som FAN rent ut sagt. Blaa... Vet inte riktigt vad jag ska gora med den! Ar val bara att gilla laget sa lange jag ar har iaf.
Fick hora av en hemifran Sverige att det snoade hos dem igar. Och nej. Nu borjar jag fa lite panik. Nu vill jag ju absolut inte komma hem. Forvisso lite mer an en manad kvar tills jag ska hem. Men det kommer ju skert snoa i Malilla nar jag tagit mig hem!! Ja det forvanar mig inte ett dugg. Dessutom har jag hort att det ar svinkallt. Hua. Nej. Ingen hemlangtan for min del!
Sen att man saknar vannerna och djuren ar ju en annan sak. Men som tur ar sa kan man ju halla kontakten lite via natet iaf :)
Nej nu ska jag ta mig en dusch. Sen far vi se vad den har lordagkvallen har att erbjuda. Kanner mig inte sadar i axeln som sagt och lite seg i benen sen all ridning idag sa det far nog bli lugnt! Kan behovas :)
Ha det gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0