Inte ett skit fick vi gjort..

... Ingen annan heller!
Idag har det varit en slapp dag. Jag kan inte precis pasta att vi gjort sa mycket.
Jag fodrade, sen slangde vi in ett par hastar i maskinen. (Inte tvattmaskinen!) Ut med dem. In med nagra nya. Och ut med dem.
Skrivit namn pa fotografierna vi tog pa folungarna.
Atit lunch pa Cafe Firenze med Swea, Katie och Terri.
Fodrat hastarna igen.
Och nu sitter jag har. Ganska vardelos dag. Men ack sa fort den gick!
Jag holl for ovrigt pa att somna 14 ggr idag. Gar pa nagra knallrosa piller! (Inte knark!) Man blir svintrott av dem! Ja det kanske ni forstatt.
Nu ar jag fortfarande svintrott. Kanske lite mer an tidigare idag. Lite snurrig kanner jag mig med.
Ja far nog ga och sova lite. Vi tar lite glass pa det med! 2 joggingrundor imorgon. Tror inte jag rer ut det dar med att springa idag. Skulle antagligen hamna i Mexico eller nagot om jag gav mig ut nu. Ja, lite yr ar jag allt!
Och for den delen! Idag ar det 2 manader sedan jag kom hit. Fasen vad tiden gar fort nar man har roligt.
Fatta det. 2 manader sedan jag satt i New York och svor och faktade for att jag knappt fick komma in! Det ar nastan sa jag minns det som igar. Aven om jag helst aldrig hade velat uppleva det! Sa ja. Vi glommer det nu! Och istallet tanker pa den underbara tanken att 1 december sitter jag i Smaland och tittar ut nar det snoar? Helvete vad jag inte vill hem!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0