Hett!

Tycker mina ben ar valdigt heta just nu.
De ar alldeles rosa. Valdigt snyggt om jag far saga det sjalv.
Ja nu ar ni allt bra avis va!! Mmm kunde tro de.
Nae sadar heta ar dom inte faktiskt. Men lite coola kanske.. Kanske!
Men helst av allt skulle ja bara vilja att de var som vanligt. Men vi ger det ett par dagar sen ar dom nog fasen pa topp igen.
Well.. Ledig idag! Skont som attan. Kande att jag behovde ta igen mig lite efter gardagen.
Har varit och atit lunch med Terri pa "Pasta la vista". Helt okej stalle!
Sen blev det att hamta upp lite grejor och efter det mataffaren for att inhandla det jag glomde bort igar. Sa nu jaklar har jag vad jag behover for att overleva!
Var lite kul inne i mataffaren forresten! Kom fram en man och bara "HEJ hur ar det med dig idag?". Han maste sett hur forvanad jag vart! For han sa ganska snabbt att han inte var galen!
Han ville erbjuda mig nagot kort sa att jag skulle spara pengar varje manad och blabla. Jag bara ja men du jag ar fran Sverige. Da sager han jaha vad kul. Sen fortsatter han babbla. Och ja bara och jag bor inte har, jag ar bara pa besok.
Da klickar de till. "Jaha, du ar fran Sverige och du bor inte har" svarar han. Ja men grattis, precis! Sen skrattade han och gick. Undra vad han hade atit till lunch.. Gladjepiller kanske!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0