Fullt upp!

Ja nu har det varit lite fullt upp har tva dagar. Sa bloggen har fatt lite vila. Skont sa han!
Hur som helst sa ar det ju jobb varje dag som galler. Inget konstigt med det.
I forrgar var Amy och jag och kakade middag pa The cheescake factory. Fanns en hel del att valja emellan da det tog ju sadar 20 min innan vi bestamt oss ;) Jag kunde inte bara lata bli att ta en Pina Coladadrink med. Nagot speciellt med mig och kokos alltsa!
Tanken var att vi skulle atit cheescake med da de hade sadar 25 olika sorter. Men nej det gick inte! Vi var sa jakla matta sa bara tanken pa att forsoka ata mer gjorde sa vi holl pa att spy. Sa vi bestamde oss for att ta cheescake nar vi shoppar dar till helgen eller nagot.
Igar hande det val inte alltfor mycket intessant. Men fullt upp var det! Hovslagaren var har sa vi sag till att fixa till fossingarna pa nagra av folungarna och lite. Dom skotte sig helt okej. Forutom en, hon var allt en liten bitch!
Idag har det varit fullt upp med..  Forst bada hastar sa de ser fina ut om det kommer nagon och vill titta pa dem. Dessvarre kanns det lite ogjort da de gar ut och rullar sig samma sdag eller dagen darpa. Men men. Kan ju alltid byta ut skiten!
Efter lunch lyckades jag klamma ihop att lite och rida 3 hastar. Forst Woodford som gick valdigt bra idag. Nu sitter bade vanster galopp och hoger galopp. Sa ja traning ger resultat. Men det visste vi ju sen innan! Gjorde film pa honom igar med sa nu finns den att titta pa for de som ar intresserade av honom.
Copper Canyons tur var det sen. Han kanns battre ocksa. Kanns som att jag har fatt lite mera framatbjudning pa den gossen. Han gar fram mycket battre nu och det kanns skont.
Terrie har spanat oss tva dagar i rad nu och hon verkar nojd! Hon sa att det sag bra ut iaf sa vi far val halla med om de :) Han kanns bra med sa det ar nog sa!
Sen var det dags for en uteritt pa Violet. Ha! Trodde jag :P Nar jag la pa sadeln sa drog hon hjarnet och bockade som en galning sa sadeln bara flog i luften! Som tur var klarade den sig utan ett enda marke. Puh! Inga billiga sadlar precis..
Pa med sadeln igen och hon forsokte dra hjarnet igen. Men den har gangen var jag ju beredd sa det lyckades hon inte med.
Antagligen ar det for att hon klipptes for 2 dagar sedan. Men dom lamnade aldrig nagon flack dar sadeln ligger. Och det har dom alltid gjort innan tydligen fick jag veta. Sa formodligen tycker hon det ar sa forbannat ackligt nu nar sadeln kommer pa.
Men vi tog oss ut sen iaf och ja jag satt kvar! Men nagot galen har och var blev hon. Men det ar ju hon sa man borjar vanja sig..
Nej nu ska det bli en loparrunda sen nagot att ata. Borjar bli lite konstig i skallen nu kanner jag!
Ha det gott!
Miss you Piff!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0