Da var det helg igen :))

Ja nu ar helgen har igen. Har inget planerat denna helgen an sa lange. Sa vi far val se vad det kan bli :) Eller ja. Jobba ska jag ju forstas! Men man kan ju gora nat kul for de :p Sa vi far se!
Lite rapport nu iaf!
Igar var det dags att rida Woodford igen. Och eftersom han absolut inte skulle fatta nagon vanstergalopp i forrgar sa rustade jag upp mig med bade Swea och Terrie som hjalp!
Men tror ni det var nagra problem att fatta en vanstergalopp eller? Absolut inte! Den bara satt dar direkt!
Sa ja jaklar ni vilken bra tranare Swea ar!
Bara hon satt dar i sin golfbil sa gick allt kanon. Sa inte ett ljud! Det kallar jag bra tranare ;)
Ingen var nog gladare an Terrie iaf! Jag satt pa hastryggen och skrek Good boy till hasten och Terrie stod pa backen och skrek GOOD GIRL till mig! Haha ja hon ar allt lite rolig hon :)
Sen roade jag mig med att ta Violet pa en uteritt. Hon skotte sig alldeles utmark denna gangen. Kanske var hon trott efter att Amelia ridit henne dagen innan..
Efter jobbet drog Swea, Terrie och jag till Wood Ranch for att kaka lite mat.
Det blev en kycklingsallad for min del som smakade valdigt bra! Denna dar BBQ-sasen dar ar ju bara hur god som helst med! Me like!!
Idag blev det bad av nagra unghastar pa formiddagen.
Dom skotte sig valdigt bra. Inga problem liksom. Bara stod dar. det gillas!
Jag trivdes valdigt bra dar i spolspiltan med for den delen. Solen stekte ju som vanligt sa det var jakligt skont att kanna vattnet svalka mot kroppen :)
Jag har aven lackat benen pa Guns idag! Sa ja nu gar han runt med silverben. Valdigt lackert!
Men han slipper iaf flugorna som verkligen ater pa hans ben!!
Han fick aven solbrillor pa sig sa han slipper alla flugor som sitter i huvudet pa honom.
Efter lunch blev det ett pass med Woodford. Inga storre konstigheter idag heller. Han skoter sig!
Sa det blir ett pass med honom imorn med sen ska vi filma honom nasta vecka.
Hoppas hitta nagot hem for honom! Han ar allt en trevlig liten individ.
Spola av honom och vidare upp for att ta ett pass med Copper Canyon.
Swea och jag stod och diskuterade hur trott han verkade va nar  jag gjorde iordning honom.
Men pa ridbanan piggnade han till minsann! Hade nog till och med lite extra energi idag. Sa jag var mer an nojd med honom :)
Naha har gar ju inte att sitta hela dagen! En dusch behovs nog nu... Sen far vi val se vad som hander :)
Ha det gott! For det ska ja ha ;)
Kraam

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0