Bad hairday!

Ja det var da sjutton vad daligt haret var idag!
Efter en loparrunda idag pa morgonen var jag ju sa klart tvungen att ta en dusch. Och efter detta var jag sa klart tvungen att fixa mitt har. Fan vad daligt det gick! det stod at alla hall och kanter. Bad day!
Men visst. Ar val iofs inte sa konstigt att det var svart att fixa. Jag behover en rund borste och en plattang!
Sa ja nu i eftermiddag ska jag och Amy dra pa lite shopping. Fick mess alldeles nyss! Lyckliga jag :) Hoppas bara att det inte blir som med min handvaska. Att vi maste springa in och ut i 20 affarer innan jag hittar den ratta. Da tycker jag synd om min kara van! Men jag ska gora mitt basta :)
Jag kan nog inte anvanda den hemma i Sverige heller. For det ar ju inte samma uttag som det ar har. Nagon som kanske vet om det finns sana dar adapter i Sverige sa man kan anvanda den?
Vore ju perfa for min del!
Nej men nu ska det bli en promme sen ska jag bara sitta i solen och njuta av denna underbara dag. Hela tiden enda tills vi drar och shoppar! Svinbra mandag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0