101010

Far val ocksa wohooa over att vi har det datumet idag! Bara for att alla andra gor det..
Men sa kom jag att tanka pa att fasen vad fort tiden gar. Det var ju nyss 080808?? 090909 minns jag inte. Jag var kanske inte vaken da. Eller ocksa gick det sa forbannat fort sa jag inte hann tanka pa att.
Skit samma!
Varit pa hopptavling i Westlake idag. Det blev jag och Terrie som akte. Och ja det ar inte som att vara pa tavling hemma i Sverige inte. Utan har hamnade man pa vipbord med nagra av Terries vanner.
Satt dar och hade det bra i varmen med vin, frukt och annat gott! Inte spydde jag galla pa de inte!
Var en som tyckte att jag hade sa sota sandaler med. Det tycker nog alla har. For det har jag hort hur manga ganger som helst nu. Nastan sa jag kan borja tacka bara de tittar pa mina fotter. "Tack tack jag vet dom ar sota!"
Sen att jag ar sa himla sot i mitt har. Varst vad puttinuttigt det ska vara. Men vad ar det man sager.. Amerikanare! Ar lite orolig over att jag ocksa haller pa att bli sadar overtrevlig. Men det lart val folket marka!
Just nu sitter jag har och lyssnar pa lite musik och bara har det bra.
Ramlar in pa nagra gamla latar som bara far mig att tanka svinmycket pa sommaren 2010! Herregud vad kul det var. Sommaren 2011 kan ju bara bli battre ;)
Ta till exempel Fanta & Rosé. Haha herregud. Ganska vardelos lat egentligen. Men fasen vad kul man haft till den!
Eller varfor inte lite Bumpy Ride? Kan det vara Piff & Puff pa vag till Oland i saaben kanske?? Tror det ja!
Natterawn.. Oj oj vilken hit de blev da pa vara partaj ;)
Eller ska vi saga Volbeat?? Kan ju varit en nagot onykter Malin pa vag hem fran Oland! Haha ja gud vilken underbar sommar det var.
Minns dessa tillfallen som om det hande igar. Eller minns jag ingenting?? Ja det kan ju diskuteras! Kul har vi haft iaf. Saknar denna dar Piff <3 Och sa klart alla andra vanner! Men Piff och jag har ju sa mkt gemensamt. Vi ar liksom som gjorda for varandra! Party party nar jag kommer hem. OH JA!
Snart ar jag hemma iaf. 4 december ska det jaklar festas! Fy tusan. Allihopa! ;)
Nej men en loparrunda var det ju! Innan det blir morkt har :)
Har hittat en crosstrainer i en av bodarna har pa ranchen. Ingen verkar veta vems den ar. Men vi hade lite funderingar pa att dra in den i huset och placera den framfor tvn. Perfa ju ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0