Vart tog hosten vagen?

Ja det kan man undra. Inte ar den har iaf. For har har vi 35 graders varme och stekande sol. Ja det ar ganska hett om oronen kan jag lova. Svinhett till och med.
Men jag klagar inte. Jag om nagon alskar val nar solen steker!!
Gutt ar det med att jag fatt tillbaka min branna som jag drog pa mig i borjan av vistelsen har. Tyckte namligen jag borjade bli lite blek!! Men jag vet inte.. Kan vara sa att jag bara vant mig vid den. Vem vet :))
En hel del att gora har pa ranchen den har veckan iaf. En av de anstallda ar pa semester vilket innebar att jag far styra och stalla bade uppe och nere. Ett javla farande ska ni veta!
Men man far se det positiva i det hela. Jag slipper ga emellan. Tackar golfbilarna for det!
Annars rullar det pa ratt bra. Vi har vara sma hyss for oss har ;) Idag tankte en av dem har kora over mig med ett lass grindar. Jag vart lite skrajsen ett tag. men sen sag jag han skrattade sa jag antar att han hade koll pa laget. Jag lever ju iaf!
Jag forsokte kora over honom senare men han hade ju ett fordon som var 4 ggr storre an mitt. Sa jag antar att jag hade forlorat den overkorningen..
Har aven fatt laserbehandling idag. Tror jag har en spricka i handleden. Har haft ont sen 2 manader tillbaka ungefar och den vill inte bli bra. Vilket kanske inte ar sa konstigt med tanke pa att jag anvander den hela tiden. Men vad gor man.. Inte fasen tanker jag ta leigt fran allt bara for en jakla handled. Naha ni! Det har jag inte tid med..
Imorn ar det fredag. Igen! Antar att detta blir en lugn helg. Amy ar bortrest och likasa halften av alla andra kanns de som. Terri och Bill drar ivag pa sondag. Sa ja det blir tomt har :)
Nej men man kanske skulle fortsatta med sin tvatt. Sen blir det aven en powerwalk innan solen gar ner. Slutligen en valbehovlig dusch! Guttans :)))


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0