Slappa? Nej tack!

Ledig igar som sagt. Tanken var att jag skulle dra en slappdag och vila for denna veckan da det kommer finnas ganska mkt att gora har.
Men nej! Sa blev det inte.
Forst blev det en powerwalk. Himnla guttans att ladda upp med det pa formiddagen. Hem och gora situps.
Sen slog jag mig ner framfor tvn. Men efter ett par minuter var jag uttrakad.
Sa da drog jag nerat for att rida en av hastarna. Hade lite beslutsangest for vilken jag skulle rida men det blev iaf Tugg till slut!
Sa fick aven en liten ridvideo pa oss. Var nagon som skrev till mig for ett tag sen att de ville ha mer ridbilder och video. Sa ja. Har kommer en liten snutt. Jag hade ju inte varldens basta filmteam med mig denna dagen sa det ar lite som det ar ;) Men ja sa kan det se ut nar en kusk sitter upp pa en westernhast och rider dressyr! Haha.
Efter detta blev det aven en loparrunda och ett jakla spring upp och ner i en backe. Sen var jag faktiskt lite trott! Sa jag hade till och med ro till att sla mig ner framfor tvn och bli sittandes dar! :P
Svinbra Mandag!

Kommentarer
Postat av: Lina

Viktor fick se filmen =)



Viktor: Mamma vad händer?

jag: Det är ju Malin som rider på hästen.

Viktor: Inte en vovve mamma, en häst?

jag: Ja Viktor det är en häst haha



2010-11-11 @ 08:49:19
Postat av: Malin

Haha namen gud sa sot han ar <3 Nu saknar jag er annu mer :P Haha! Men pa sondag ar det 2 veckor kvar! Herregud vart tar tiden vagen :S

2010-11-11 @ 16:04:47
URL: http://pinglish.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0