Party party!

Ja for ett par dagar sedan packade jag min resvaska och flyttade narmre Hollywood.
For dar bor Swea! och dar hander det mkt mer an har ute pa ranchen :)
Men pa vagen dit passade vi pa att fa lite utrattat.
Jag t.ex klippte av mig lite har. Eller ja ganska mkt for det hade ju vuxit som fan!
Swea fixade sina naglar, saval pa handerna som pa fotterna.
Efter detta var vi liksom redo for fest. Fram med vodkan och sen var det hela igang!
Vi drog till Beverly Hills och plockade upp en av Swea's vanner och sen hamnade vi pa en klubb lite smidigt.
Detta stallet visade sig vara mkt trevligt.
Vi drack drinkar som aldrig forr och jag var sa klart forsten ut pa dansgolvet for att skaka rumpa!
Swea sa aven att jag dansade pa borden men va fan. Det skulle jag val aldrig gora?
Hur som helst en tokig kvall! Det som inte hande denna kvallen, kommer nog aldrig handa kan jag kanna. Men kul hade vi! Det ar huvudsaken ;)
Jag fick hora att jag var helt galen. Men Swea raddade mig genom att saga lat henne va sadan. For hon trivs med det! Och klart jag trivs med mitt jag! Det ar ju bara sadan jag ar ;)
Torsdag morgon och vi vaknar upp pigga och glada och borjar spela musik, dansa omkring och julpynta! Ja inte nagot fel pa oss inte.
Sen fixade vi oss iordning for att dra pa Thanksgivingfirande. Sa tillbaka till Beverly Hills igen!
Katie hade bjudit in oss pa god mat och dricka denna underbara dag.
Det var riktigt kul! Folket har ar ju bara sa roliga :) Vi skrattade som bara den.
Spelade nagot spel med. Swea och jag roade oss med att gora nagot av leran som ingick i spelet. Vad kan ni klura pa ett tag..
Och ja idag blev det lite otippat att rida! Blev sa sugen sa jag slangde mig upp pa Halo. Det visade sig bli en nagot vild ridtur! Haha. Han forsokte bocka och jag skrattade at honom for det var ingen lyckad bockning. Varpa Swea sager nej han kan inte bocka!
Undrar om Halo horde det for 20 min senare drog han 2 sa forbannat stora bocksprang sa jag trodde jag skulle flyga all varldens vag!
Men jag satt kvar och jag behover kanske inte saga att vi skrattade sa vi lag dubbla efter detta. Swea som sag allt med sa att det sag en aning kul ut! Haha herregud!
Nope nu finns det inte mer tid for bloggen. For nu drar vi oss mot Encino igen for att partaja loss ikvall. Hell yeah! California life, ME LIKE!!!
Ha det gott, for det ska jag ha!
Det var ett roligt spel de dar! Kanske inte sa svart all lista ut vilken gubbe som ar Swea's och min?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0