Oj oj!

Helgen har passerat och jag har helt enkelt inte hunnit med att uppdatera har pa bloggen. Men nu sa kommer det lite fran denna handelserika helg!
Fredag
Jobbade full dag+ lite till... Swea, Erika och jag var ute pa ridtur tillsammans. Himla mysigt i solnedgangen. Plotsligt hade vi en middag planerad pa Wood Ranch. Det var ju bara tredje gangen samma vecka!
Nar vi satt dar i ridklader med de andra brudarna sa fragar en av dem om jag ska med swea hem. Men nae det hade vi ju inte planerat. Men 15 min senare satt jag i Sweas bil pa vag med henne till hennes hus! Haha galet.
och efetrsom vi drog till Wood Ranch i ridklader sa hade jag ju bara det med mig!
Sa jag fick helt enkelt lana klader, smink och allt av Swea!
Sen skulle vi dra till Hollywood och festa. Men vi hamnade i Beverly Hills pa det finaste hotellet typ? Haha ja det var kul!
Lordag
Vaknar upp 6.30 liiiite halvseg efter att ha festat till klockan 2 pa natten!
Men nu kor vi tankte vi! Drog oss mot ranchen da jag skulle jobba kl. 8.. Blev ett stopp pa Starbucks for lite iste och frukost.
Sen korde vi pa med jobb fram till 12.
Efter detta drog vi en tripp till Santa Monica. Swea, Marthe, Erica, jag och Marthe's 2 barn.
Hade en himla trevlig dag dar maste jag saga.
Stranden och allt dar var bara sa himla fint! Underbart!
Kakade dar och akte karuseller och hade det allmant bra bara :) Mkt skratt blev det med forstas! :P
Hem for att fixa iordning sig for fest. Amy och jag skulle ju dra till Christine pa hemmafest.
Och ja dar var det ju manniskor av alla sorter! Haha herregud! Men kul. Ja det var det ta mig tusan.
Har ar ju den stora grejen att man maste bara spela sa manga olspel och grejor som mojligt! Och det kan ju resultera i att man blir valdigt rund om fotterna med.. Haha! Och dricker man inte ol, ja da far man ta drinkar istallet. Det blir man inte mer nykter pa precis! Det har vi konstaterat..
Sondag
Jag vaknar upp innan klockan 6 och ar piggare an nagonsin? Nej inte precis! Svinseg men lyckas gora alla mina javla situps iaf och dra mig ivag till jobbet. Just denna dagen hade jag planerat att borja en timme tidigare sa jag kunde ga hem lite tidigare. Dumt gjort.
Dafgen sket sig totalt kan jag kanna.. Fick for mig att flytta folungarna innan lunch. Dom har gatt ute i en hage sen jag kom hit. Sa tankte att jag skulle flytta in dem i boxar nu sa jag kan jobba med dem lite extra innan jag drar hem.
Det gick bra med 4 av dem. Men den sista skulle bara inte komma in. Och da kan jag tillagga att hon ar den som alltid ar forst fram. Sa jag forsokte med allt. Men inget funkade. Sa efter nastan 1,5 gav jag upp. Slangde ut en av de andra och lat dem va dar over natten. Var skapligt irriterad!
Min John Deere funkar inte heller sa nar jag fodrar far jag ta en av golfbilarna. Och dar far inte allt plats sa jag maste fylla pa 24 ggr varje morgon ungefar. Damn!
Kvallen avslutades iaf med att Amelia kom hem nar jag lag och typ sov pa soffan. Men sa fragade hon om jag skulle med till gymmet. Och det sag lite morkt ut forst. Men jag lyckades skaka liv i mig sjalv och sen drog vi ivag.
Efter det kandes det himla skont. Blev ju inte precis piggare.. Men jkag somnade gott senare ;)
Nej nu ska jag borja jobba lite.. Klippa klart hasten jag borjade pa igar och sen blir det att styra med folungarna lite. Efter det har jag planerat en lunchrast och sen ska jag rida iaf 2 hastar. Vi far se om min lilla plan haller. Man vet aldrig har..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0