Men hurtbulle!!

Sondag igar da. Jag trodde det skulle bli en ganska langtrakig och lugn sondag. Men inte da!
Forst drog jag pa mig loparskorna och drog ut pa en loparrunda. Pressade mig lite extra da jag hade lite daligt samvete for glassen jag at dagen innan ;)
Val hemma blev det som vanligt 100 situps.. Far nog snart oka pa dem lite tror jag! Borjar ga lite val latt nu tycker jag. Men det tar vi inte just idag. Imorn kanske.
Sen kom Amelia hem och undrade om jag skulle med till gymmet. Ja varfor inte tankte jag. Som egentligen redan var ganska trott. Men jag drog pa mig traningskladerna och lyckades skramla fram lite mera energi. Det ar alltid bra att ha lite pa lager ni vet!
Och annu mer ben blev det dar. Korde trappstegen i ganska rejalt tempo. Och fy fan vad det kandes i benen. Jag trodde jag skulle do, och da hade jag 15 min kvar! Haha grattis. Men jag fixade det!
Och som om inte det var nog sa hoppade vi pa varsinn spinningcykel och trampade ett tag. Efter detta kande jag iaf att jag hade 2 ben! Varkte liiite i dem om man sager som sa.
Men vaknade jag upp med traningsvark idag? Nej! Det kanns inte bra. Det kanns mkt battre om man har traningsvark! For da kanns det som man gjort nagot bra dagen innan ;)
Nu sitter jag har och knaprar minimorotter. Det ar ju mandag och jag ar ledig som vanligt! Harligt. Regnade satan inatt med. Ja sa mkt att jag till och med vaknade av att!
Men nu skiner solen sa fint ute. Sa det ska nog bli att sola lite idag. Men vantar ett tag. Klockan ar ju inte ens 10!
Jag gjorde bort mig lite duktigt idag med. Igen!
Jag stod och posade for fullt med min kamera i hogsta hugg. Sa ser ja nagon som star utanfor mitt fonster pa taket!! Ja da var det en gubbe som fixade parabolen. Och den sitter typ utanfor mitt fonster. GAH tankte jag! Saaa pinsamt! Men eftersom jag inte kande for att sitta pa mitt rum tills han var klar sa gick jag ner. Da moter jag honom i dorren och han skrattar och fragar "Blev det nagra bra bilder?" Jag trodde seriost jag skulle do! Men ja lyckades fa fram ett svar iaf! Haha. Pinsamt! Men det ar ju som vanligt, tur man bjuder pa sig sjalv iaf ;)
Nej men man kanske skulle ge sig ut pa en powerwalk eller nagot innan det blir for hett! Laserbehandling star pa schemat idag med. Och sa tror jag vi ska till Wood Ranch ikvall och ata :) Flera veckor sedan jag var dar nu typ. Mumma :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0