Lilla Leila :(

Har kommit upp lite trakigheter har pa ranchen..
I tisdags blev Leila dalig. Lilla valpen. Hon haltade och sa men Will tog hand om henne och sa. For jag hade inte sett att da hon lag vid huset hela tiden.
Sa i onsdags pratade jag med Terri pa telefonen och hon berattade for mig att Leila var halt. Och undrade om jag kunde kika till henne och se om hon behovde aka till veterinaren eller nagot. Sa klart jag kunde!
Sa nar jag lagt pa gick jag raka vagen for att kika pa hur det sag ut.
Hon kom fram till mig direkt och var valdigt glad och sa. Kollade lite och ja visst hon haltade. Men jag tankte att eftersom hon har humoret uppe sa ar det nog ingen fara. Kanske trampat pa nagot eller sa.
Sa jag lamnade henne och hon gick och la sig med de andra hundarna igen.
Igar var hon sa dalig sa Will fick ta henne till djursjukhus :(
Val dar visade det sig att hon blivit forgiftad av nagot. Och nu kanske hon inte overlever for det gatt sa lang tid och giftet har hunnit sprida sig...
Och jag kanner mig sa javla dum i huvudet rent ut sagt!
Kanns som det ar mitt fel lite. Om jag anda sagt att det kanske var bast att ta henne till veterinaren iaf bara for att vara pa den sakra sidan! Da hade hon kanske varit bra nu :(
Men nej. Istallet gjorde jag antagligen en san javla missbedomning och trodde hon bara var halt. Eftersom hon var glad nar hon kom fram till mig..
Stackars Leila :(
Kom igen Leila! Du klarar det :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0