Knark till frukost?

Ja man kan borja undra om allihopa gick pa nagot skumt har idag! Inkl mig sjalv maste jag tillagga!
Har flummat omkring mesta delen av dagen. Ja herregud!
MEN! Jag har fatt allt gjort som jag skulle gora. Till och med hunniot rida en extra hast, John. Det var ett tag sen.
Red aven Woodford idag. Han har haft lite vila ett tag. Men han skotte sig kanon.
Copper skotte sig bra idag med. Han hade nagot ryck igar. Helt banana i skallen! Slet sig fran spiltan och galopperade over till andra stallet dar en fick stopp pa honom. Sen dansade han omkring med mig hangandes i tygeln pa stallplanen. Och som om inte det var nog med det forsokte han bocka av mig nar jag suttit upp. Ja det ar inte likt honom precis!
Men jag fick ordning pa honom till slut iaf.
Idag skotte han sig som vanligt iaf, bra med andra ord.
Imorn ar det torsdag och Bill och Terri kommer hem efter lite semester. Sa da blir det val ordning pa torpet igen ;)
Nej nu blir det att branna lite fett!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0