I-landsproblem

Ja det finns det val iaf gott om overallt!
Jag har fatt varldens problem! Mitt har vaxer som ogras och jag bara maste klippa det. Nu. Igar! Ja sa illa ar det. Det har blivit svinlangt och det vilar numer pa mina axlar. Hur snyggt ar det!? Ja inte svinsnyggt precis..
Men problemet ar da.. Att snygga killen har flyttat ivag! Sa nu finns denna salongen langt bort! Alldeles for langt for att vi ska kunna aka dit. Herregud! Jag som blev sa nojd sist han klippte mig.
Sa nu maste jag hitta en ny frisor har. Detta innebar att jag kommer fa vara nervos som fan en gang till!
Jag kan bara onska mig sjalv lycka till... Igen!
Ett annat problem ar att varan tv har gett upp i huset! Eller ja. Varan box iaf.. Sa detta innebar att vi maste kolla pa dvd varenda kvall! Och det ar ett helvete rent ut sagt. Kan aldrig valja film for det finns alldeles for manga att valja mellan. Och jag missar alla mina sapor jag foljer. Damn!!
Varsta synd om mig..
Jag trostar mig med lite pumpaglass for att sedan fa sa daligt samvete att jag maste dra ut pa en powerwalk och gora 7689432 situps efter det!!
I-landsproblem som sagt..
Jag och min syster pratar pa msn..
Jag: Jag har kopt fodelsedagspresent at dig har!
Syrran: Jaha vad kul! Vad har du kopt?
Jaha.. Tror hon man berattar det innan hon ens fyllt ar eller!? Inte lika smart som storasyster inte!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0