Hollywood+ Due date

I torsdags drog jag och Amy till Hollywood for lite kul :)
For kul, det har vi ju alltid! Startade redan i bilen da vi som vanligt diggade musiken! Det ar ju ett maste nar vi far overallt ;)
Val i Hollywood borjade vi med att besoka ett waxmuseum. Lite coolt faktiskt att se alla manniskor som de gjort :P Och joda vissa sag riktigt verkliga ut!
Sen drog vi over gatan for att besoka de museum dar man kunde se massa rekord och skit. Inte lika kul men nar vi anda var dar sa :P
Sen drog vi loss pa stan! Shopping som tusan. Hua! Blev lite pengar som gick at men vad gor de om 100 ar!?
Och ja vad kopte jag.. Lite bra-och-ha-grejor ;) En mossa med! Jag har borjat ladda upp stenhart nu infor hemresan! Ja ska javlar inte frysa nar ja kommer hem! Och heller inte i Canada for den delen.
Vintern ar ett jakla pahitt! Tycker verkligen inte om den. Och snon. Ja den kan fara och flyga sa langt den kan komma. USCH vad jag inte tycker om den. Svinkallt och bara jobbigt med sa forbannat mkt klader! BLA!
Men iaf.. Drog senare for att forsoka hitta en parfym som jag letat efter hur lange som helst. Men nej den hittades inte har heller. Borjar kanna att jag kanske ger upp den snart..
Sen hamnade vi med lite folk for att dricka oss berusade pa vin! Harligt.
Efter detta var vi laddade for bio. Due date blev det denna gangen. Och ja den var inte dum! Precis lika rolig som jag hade forvantat mig. :P
Efter detta var jag ganska skit slut.. Kan ju bland annat bero pa att jag vaknade upp vid 5.45 nar jag for en gang skull hade sovmorgon!!! Men men. Sova kan man gora i graven ju!
Igar var vi och drack ett par drinkar. Katie, Terri, Swea, Erika och jag. Himla guttans!
Sen drog vi pa amerikansk fotboll Amy, Erika och jag.
Det var ratt kul. Men fy fan sa kallt. Trodde jag skulle frysa hacken av mig! Och da hade jag 2 trojor, jacka och mossa! Det blir nog en rolig vinter i Sverige..
Men jag overlevde aven detta! Som tur var..
Idag ar det regnigt har. Det suger verkligen! Hatar regn. Ungefar lika mycket som jag hatar sno.
Men har iaf varit ute pa en loparrunda och efter det blev det situps. Precis som vanligt!
Sa nu har jag dragit pa mig regnkladerna for att dra ut och fodra hastarna. Hoppas man kan fa nagot vettigt gjort idag. Men kanns som det blir en halvslapp dag. Klippa-hastar-vader!
Ikvall darr vi lite gott att dricka och bowling! Far se vilka som hakar pa. Jag och Amy hittills iaf :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0