Halloween!

Helgen har nu passerat och jag har bara 3 veckor kvar har. Vilket innebar att jag bara har 2 arbetsveckor kvar med. Sista veckan ar jag helt ledig.
Kanns verkligen sorgligt att behova lamna allt har for att aka hem till Sverige igen.
Man har ju fatt sa himla goa vanner och kontakter har nu under dessa manader. Sa nu snurrar funderingarna.. Kommer jag aldrig mer traffa alla har nu?? Det aterstar att se. Jag ar valkommen over igen har dom sagt. Sa det kan ju bli en resa da med. Men da ska ju allt klaffa lika bra igen som det gjorde denna gangen. Vi far se helt enkelt :)
Hur som helst.
I fredags kvall var jag, Amy och Christine pa en italiensk restaurang och at middag. Himla trevligt. och god mat hade dom med forstas :)
Efter det kande vi for att gora nagot mer.
Sa vi drog till en bar, slog oss ner, bestallde en kanna ol, drack upp den, skjrattade som fan och ja det ena efter det andra! Lange sen jag skrattade sa mkt tror jag.
Och jag vet inte vad som var roligast denna kvallen. Om det var min jakla hicka eller nar Amy fragar vart ar alla motorcyklar?? Jag hor dom ju! Nej Amy, det ar taget!!! Haha herregud!
Lordag och jobb. En solig harlig dag och ja jag gjorde val typ det vanliga har pa ranchen.
Kvallen blev lugn. Kikade skrackfilm typ hela kvallen. Det var det enda som visades denna kvall tror jag ta mig tusan! Men ar det Halloween sa ar det :)
Efter detta var jag svinradd. Jag somnade med lampan tand ;)
Sondag och efter ett par timmars jobb drog jag och Amy till Camarillo for att hitta en klanning till kvallen. Jag visste att jag hade sett massa fina klanningar i en butik sist vi var dar.
Och joda. Inte var det samre denna gangen. Jag hittade 7 klanningar direkt! Och dar fick jag sluta kolla mera. Kande att valet skulle bli svart annars :P
Men efter mkt om och men hade jag bestamt mig for en. Hade riktig beslutsangest mellanm 2! Tror jag provade dem 3 ganger vardera! Men jag blev iaf nojd med mitt val. Den satt perfa pa mig ;) En svart tubklanning med 2 svarta rosor pa. Himla snygg! Eller vad tycks?
Hem och fixa iordning sig for fest samtidigt som man drack redbull vodka for fulla muggar! Mums! Och ja sen bar det av till baren. Christine, Amy och jag :)
Slog oss ner vid ett bord och sen satte det hela igang. Dety bestalldes in drinkar for fullt och inga var nog gladare an vi.
Himla kul att titta pa de som hade klatt ut sig med! Det fanns verkligen allt mellan himmel och jordfras!
Det kom fram 4 grabbar till oss. 2 legobitar, 1 boygirl och nagot annat.
Dessa roade oss mesta delen av kvallen. Herregud vilket folk! Haha.
Dom fragade varfor vi inte klatt ut oss. Amy svarade "Det har vi visst! Jag ar ju en cowgirl". och sa viftade hon med sina boots lite sadar sexigt uppe i luften!
"Och vad ar du da?" fragade en av dem mig. Jag svarade "Jag kan bli din mardrom". Haha herregud! Vi skrattade sa vi holl pa att do efter detta.
Harligt med att Amy sager innan vi drar hem att hon aldrig sett en svensk sa full! Haha tackar for den. Men kul, ja det hade vi ta mig faen! Och det ar ju alltid lika trevligt nar man bjuder pa sig sjalv! ;)
Idag ar man ledig. Och tur ar val de. Hade vantat mig att vakna upp med en jakla baksmalla. Men inte da. Pigg och glad skuttade jag upp ur sangen och at till och med FRUKOST! Inte illa for att vara jag ;)
Ska ta mig en promenad snart. Varmt som tusan ute :) Sa kanske blir lite stek i solen med!
Ha det gott!
Dar har vi Converseskjortan med for den delen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0