Fix och trix.

Igar efter jobbet drog jag och Amy for att fixa mina naglar :) Det var lite intressant!
For Amy lamnade av mig for att dra hem emellan och lamna hunden hos sina foraldrar. Sa hon skulle komma tillbaka lagom tills jag var kvar.
Men problemet var att hon kom inte.. Och jag tankte att jag ringer henne for att se vart hon tog vagen. Grattis! Hade glomt min telefon hemma! Haha typiskt..
Sa jag gick till den anden av parkeringen dar vi brukar kora in.. For tankte att da ser jag nar hon kommer.. Vantade i typ 20 min men nej ingen Amy. Vad gor man da..
Men plotsligt dok hon upp och undrade vart jag tagit vagen! Jag!? Vart tog du vagen hojtade jag! Haha.
Det visade sig att hon kort in andra vagen och nar hon kom in pa stallet dar jag fixade naglarna och fragade vart jag tagit vagen. Skrattade dom at henne och sa att jag gatt for over 20 min sen! Haha Knas!
Sen drog vi iaf for lite shopping. Inkopen blev lite traningsklader. Nya shorts och linnen och ja lite annt smatt och gott. Sen drog vi vidare for att fortsatta shoppingen pa Victoria's Secret.
Efter detta skulle Christine, Amy och jag ata middag pa The Cheescake factory. Men "nagon" var sa bakis sa hon kunde inte komma. Haha. Sa ja det blev bara Amy och jag :) Men det var inte dumt de!
Slutligen drog vi oss hemat.. Jag var skit slut efter allt skenande fram och tillbaka :P
Inte gjorde det saken battre heller att vi sprang omkring som pensionarer! Bada hade sa jakla ont i vanster hoft sen bowlingen! Har aldrig haft san traningsvark efetr att jag bowlat!
Kanske berodde det pa att vi bowlade i over 2 timmar?
Nej nu ska jag ge mig ut och sola! Och bara njuta av att vara ledig denna veckan :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0