Damn!

Min blogg ar sa trakig sa jag kan spy pa den!
Den har sett ut som den gor i ca 700 ar snart.
Och nej. Jag kan inte gora nagot at det sa lange jag ar har. Kanns inte som jag kan ladda ner massa skit pa den har datorn. Utan jag far snallt vanta tills jag kommer hem.
Vilket jag gor snart for den delen. Skrev i ett inlagg i borjan av veckan att det var 3 veckor tills jag kommer hem. Men da ljog jag! For idag. Just denna sondagen, sa ar det exakt 3 veckor tills jag tar flyget harifran.
Ett nattflyg ar det sa det ar bra. Har jag hela sondagen pa mig har sa jag kan njuta in i det sista av vistelsen har. Guttans!
Och pa tisdag. Ja da ar det exakt 3 veckor tills jag landar med flyget i Danmark.
Over till Skaneland for att gora lite arenden och sen blir det Smaland. Kommer jag frysa ihjal? Svar ja! Det kommer antagligen vara svinkallt.
Och har jag nagra vinterklader med mig? Absolut inte!
Vi diskuterade det dar har for ett tag sen. Jag sa att det kanske till och med kommer snoa nar jag kommer hem. Da skrattade Terri och sa jaha ska du kliva ur i dina shorts och en av dina sota tubtoppar da? Hahaha ja det kan jag ju forsoka med!
Eventuellt kommer jag do innan jag ens kommit till Sverige! Jag ska ju stanna over dagen i Toronto, Canada. Och hur svinkallt ar det inte dar? Men det skiter vi. For jag bara  maste overleva aven det! Ska bli lite kul iaf och se vad man kan hitta pa i Toronto.
Kanske lite farligt att slappa mig los dar!? Haha ja man vet inte! Ska utforska sa mkt jag kan innan jag flyger vidare :)
3 veckor.. Jag kan inte fatta att det har gatt sa fort. Jag kom ju nyss hit kanns de som! Men nej. Jag har varit har i over 2 manader. Och kul. Ja det ar bara fornamnet. Detta har verkligen varit svinkul! Vilken upplevelse. Sa nu vet man hur det ar att bo har. Det ar ju trevligt!
Sista veckan har ar jag ledig. Da sager vi FEST! Hollywood och Los Angeles blir det. Himla nice! Nagon som kanner sig sugen pa att gora  mig sallskap eller? Bara kom vettja!
Jag hoppas aven att jag ska hinna flyga till Las Vegas den veckan. Men vi far se. Sa mkt man vill gora! Och i slutet av veckan har jag lovat att vara har med allihopa da det ar Thanksgiving har. Det far man ju inte missa tydligen! :P
Men naha jaha! Man kanske skulle forsoka fa nagot mer gjort idag. Jag ar sugen pa att dra och bowla! Far se om det finns nagon annan som ar. Eller ja. Om Amelia ar sugen pa det. For vi ar ju typ de enda som ar hemma ;) Men ikvall kommer Amy hem. Antligen!! kanns som hon varit borta i en evighet. Fastan det bara ar 4 dagar ;)
Nu blir det en loparrunda sen drar vi lite situps pa det och efter det kan jag nog vara redo for en dusch!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0