Bye Bye Amy :(

Igar var det sista tillfallet att hitta pa nagot med Amy da..
Kanns ganska trist! Jag ar ju kvar har denna veckan med men eftersom hon drar till Spokane idag och kommer hem pa sondag nar jag drar sa hinner vi inte ses mer..
Kanns trist! Och tankarna borjade genast snurra i skallen efter att hon akt.. Kommer vi ses nagon mer gang?? Ja det vet man inte. Det beror pa om jag aker hit igen eller inte. Hoppas iaf att jag tar mig hit igen :)
Jag erbjod henne aven att komma till sverige och bo hos mig! Sa hon sa att kanske nar hon gatt ut skolan. For hennes syster ville tydligen aka till Sverige med. Sa man kan ju alltid hoppas :)
Igar hade jag en valdigt trevlig upplevelse! Lag pa baksidan och solade nar alla mexikaner stod 5 meter ifran mig plotsligt! Jag bara gah!!
Sa skriker den ena "Haha titta pa henne! Nu har vi bild. Vi ska lagga den pa facebook sa alla dina svenska vanner ser vad du egentligen gor har!" Haha jakla knasar! :P Och nej jag tror inte dom fick nagon bild :P
Sa det vet i tusan om man tors ligga dar mer ;)
Men vadret ar ju kanon idag med sa jag far val forsoka lagga mig en stund sen :) Jobba lite pa brannan ;)
Sen far vi se vad som hander. LA eller Las Vegas. Vi far se vart man hamnar mot kvallen :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0