Brist pa underhallning!

Igar var jag nara doden. Sa nara att jag nog var lite dod ett tag faktiskt. Och det ar sant!!
Jag var sa fruktansvart uttrakad sa jag visste inte vart jag skulle ta vagen. Sa ar det nar alla ar bortresta och sa vidare..
Jag gjorde absolut ingenting! Mer an att hoppa omkring och fundera pa vad jag skulle gora. At lite glass med. Lite godis pa de med. Och sa lyssnade jag pa lite musik. Ja det var val det jag gjorde..
Fy fan vilket trist liv!! Som tur var sa var det ju den forsta kvallen har som jag var uttrakad. Hoppas det inte blir fler sadana!
Men idag ar en ny dag. Tur ar val det. Och lever. Ja det gor jag allt! Men nu ska jag dra ut pa en promenad och efter det blir det att dricka redbull vodka. Funkar alltid! Sa skal mina vanner ;) Vi far se vart vi kan hamna denna kvallen. Ingen som vet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0