Bowling!!

Igar jobbade jag min nast sista dag har. Lite sorgligt! Och vad som var annu mer sorgligt var ju att regnet oste ner halva dagen. Detta innebar att man inte kunde gora nagot knappt.
Men fick iaf hasten fardigklippt som stamplade min tinning tidigare i veckan.. Hon vevade och levde fan med sina bakben aven denna gangen. Men nu ar hon klar sa nu slipper jag bry mig om de mer.
Klippte aven unghastarnas mular. Och ja det var inga problem! Forsta gangen i deras liv tydligen sa de var duktiga. Sa pass att dom fortjanade lite applen. Mumma!
Efter jobbet drog jag och Amy for lite middag. Och herregud vilken beslutsangest! Vi visste verkligen inte vart vi skulle aka. Sa vi stod vid korsningen i sakert 5 min och velade om vi skulle ta Toppers eller Wood Ranch. Det blev inget till slut! Vi tog en italiensk restaurang! Haha. Lite typiskt oss att vela mellan 2 alternativ sen blir det inte nat av att ;)
Sen drog vi hem for att dricka lite gott. Eller ja jag gjorde iaf! Amy skulle ju kora sa hon fick halla sig till lite ol :)
Och sa var det antligen dags for lite discobowling! Bara alskar't!
Hade min hatt pa mig med eftersom Amelia klurade ut att det ar en bowlinghatt! Haha hon ar ju rolig hon :)
Vio bowlade typ halva natten! Men sa jakla kul. Dessvarre ar min handled lite varre an vanligt idag. Nu har jag nog ingen spricka dar, den ar nog lite mer bruten nu skulle jag tro.
Och ja nast sista arbetsdagewn igar. Sa da ar det val ganska logiskt att det ar den sista idag! Kanns inge kul. Men sant ar livet. Sa nu ska jag snart borja jobba mina 4 SISTA timmar! Sen har jag ledigt en vecka for att gora diverse saker. Och sen slutligen om 7 dagar aker jag hem till Sverige igen. Gud vad det kommer kannas konstigt! Och kallt va?
Nej nu drar jag ut! Efter jobbet idag blir det att fixa naglarna sen lite shopping! Me like :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0