Vetlandaaaa!

Igår när Natta hade slutat jobba drog vi till Vetlanda för lite shopping! Var tvungen att inhandla lite inför helgen då Elin och jag drar till Skåne med 4 pållar. Tävling+ utställning. Ska bli mkt kul! Martin ska med också. Uppskattat!

Det blv iaf lite av varje. 1 par svarta tygskor som skall användas vid tävling och utställning. 1 vit piké, 1 marinblå piké, ett svart linne och ett par svarta shorts. Inga roliga färger. Men så är det när det är tävling. Då ska det vara stilrent. Så komma med nån flashig illgrön eller rosa tröja är inte aktuellt antar jag!

Sen blev det lite bra å ha grejor på ÖB och så vidare.

Det bästa var nog när vi var inne på Skokanonen. Ja står där å provar skor när Natta plötsligt säger:

"Va fan är det one size på de här skorna eller?"

Haha ja skrattade så jag låg dubbel! För som vanligt fattade jag ju inte vad hon menade!

Dom fanns ju bara i strl 37. Å hon menade ju om det var en modell som bara fanns i 37.
Dumma jag trodde ju hon menade one size-passar alla fötter! Haha.

En mycket trevlig trip som vanligt!

När jag kom hem blev det ett tömkörningspass med Cosmos. Himla bra gick han denna kvällen! Skönt det:)
Lite agility klämde vi in också. Bäst å träna lite inför helgen.

Kvällen tillbringade jag hemma med bästaste darling. Tv och mys! Inte dumt nån gång:)

Nej nu ska jag dra till stallet för att motionera mina pållar!

Kommentarer
Postat av: lucke

Fin header du! :P

2010-05-27 @ 12:51:47
URL: http://modegrabben.blogg.se/
Postat av: Malin

Tackar!

Men den skulle inte varit så egentligen. Den skulle varit större så att det syntes mer av bilden. Men det ville sig inte. Å oteknisk som jag är så fick den vara så!:P

2010-05-27 @ 13:48:25
URL: http://pinglish.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0