Tur!

Jag är superglad! Fått en tidigare tid till läkaren. Vilket innebär att jag slipper vänta till den 26/5!! Svinbra.
Så ja. Jag kan ju hoppas på att jag slipper gå med huvudvärk varenda dag sen. Hoppas..

Igår var det jobb mesta delen av dagen. Var lite mer å göra än i måndags. Men kändes inge vidare att stå där med värlends huvudvärk. Hade så ont i skallen att det rann ur ena ögat och jag kunde knappt stå på benen för tusan. Det kallar jag skallevärk!
Men ja jag överlevde den dagen med.

Efter jobbet blev det hem och hämta Chicko och byta om. Fort upp till stallet för att borsta lite på Dutchess och Cosmos. Avmaskade även alla hästarna. Så nu är det klart!
Å mycket mer blev det inte i stallet eftersom pållarna hade en vilodag.

Fort hem igen för att hoppa i duschen innan darling kom. Men ja. Som vanligt stod jag i duschen när han klev innanför dörren. Vardagsmat!

Blev lite mys och även en liten promme. Mihi. Lyckliga jag!
Jag var för övrigt en mycket trött och flummig människa denna kvällen och promenaden. Men jag är ju som jag är. Tur dom flesta vänjer sig.
Trots detta somnade jag ca 1. Å klockan ringde idag 5.15.

Nej nu ska jag trampa ner i tvättstugan för att se om jag lyckats få mina jobbarkläder torra som låg i tvättmaskinen tills för en timme sen. Lika bra som vanligt!
Sen blir det jobb..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0