Trötter.

Jag känner mig mer trött än någonsin. Huvudet är alldeles tungt å det bara dunkar i det. Inte kul. Jäkla förkylning. Vill bara bli frisk så man kan komma igång med allt som vanligt igen.
Nu blir man skit slut av å inte göra nånting. Urk!

Jobbat idag.. Gick väl skapligt. Körde ihop sig lite på lunchen men annars gick det bra.

När jag väl kom hem var jag helt död. Men bestämde mig iaf för att ta tag i tvätten och städningen. Men rikitgt så bra blev det inte. Jag mitt smartskaft hade ju bokat tvättid imorn å inte idag. BRA Malin.
Så det blev bara lite plock här hemma.
Men inte så mkt. För bästaste darling hade ju vikt kläder och plockat här under tiden som jag var på jobbet. Goa du:)

Annars har jag inte gjort alltför mkt. Försökt kurera mig lite. Men det hjälper verkligen inte ett piss.

Nu ska jag iaf hoppa i duschen och fixa iordning mig lite innan darling kommer. Sen blir det myskväll! Om jag inte somnar;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0