The Ugly Truth

Ja filmen var verkligen bra och rolig! Så den kan jag varmt rekommendera.
Hade vi kollat filmen hela tiden med å inte pratat så mkt så kanske den hade varit ännu roligare;)

Annars har helgen varit ganska lugn. Har ju regnat och blåst hela tiden typ så har inte varit sådär härligt att gå utanför dörren.
Men lite promenader och träning med pållarna har det blivit trots allt.

Igår var Ellen och jag uppe i Hägelåkra med Cosmos, Dutchess, Bobben och Anytime. Löshoppade lite. Å jodå pållarna tyckte det var kul. Cosmos som tyckte det var tråkigt sist vi var där hade nu fått kläm på det hela och brallade till och med. Hihi!

På kvällen blev det Wipeout och sen Wallander med darling.
Wipeout är ju bara för jävla bra! Alla som klantar sig. Å Titohoppet! Haha ja herregud säger jag bara. Aningen flum:P

Idag har man jobbat 7-14. Dagen har rullat på bra. Ganska lugnt för att vara måndag men på måndagar finns det alltid att göra ändå. Så det har inte blivit massa dötid. Skönt de.

När jag kom hem från jobbet hade bästaste darling varit i farten och diskat och grejat här hemma. Tusen tack! Så nu slapp jag det. Fick man lite mer tid till annat. Som att skriva på sin blogg?? Nej naturligtvis inte! Bara ett inlägg sen blir det stallet. Ut med pållarna.
Härligt att solen skiner idag tycker jag. Nu har vi ta mig f*n haft regn hur länge som helst. Känns som att det borde vara sommar nu. Förra året hade jag ju badat för länge sen den här tiden på året!! Skärpning där uppe!

Ja annars ska väl veckan flyta på rätt bra. Blir jobb, pållarna, en tripp till Kalmar med Anna, kanske en tripp till Jönköping eller Linköping med darling å ja allt det vanliga.
Imorn ska jag vara hårmodell i Hultan med;) Mihi!

Nej nu måste jag åka till stallet. Man vet aldrig när vädret vänder.. Så bäst å sätta fart.
See you later!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0