Lugn Valborg!

Lite jobb igår på förmiddagen sen blev det systemet och lite för att inhandla lite till kvällen.
Var även inne på Willys en vända. Men där skulle jag inte satt min fot! Dra mig baklänges vad det var rörigt där. Hittade absolut inte nåt. Bara en enda stor ombyggnadsröra.

Innan det var dags för fest blev det lite agilityträning med pållarna. Kan ju behövas om vi ska tävla nästa månad. Men det gick ju galant! Duktiga pållar Elin och jag har.

Sen blev det äntligen fest!
Mitt i allt så får jag ett samtal om att syster ska till akuten. WHAT tänkte jag!
Men som tur var löste det sig för henne sen å hon fick åka hem. Skönt det! Krya på dig!
Blev en vända till Saltvik. Men festen hade typ dött ut så vi drog in till Donken för att käka å dricka shake. Jag beställde en bananshake. Den smakade bara vanilj. Å när jag öppnade locket så var den rosa? Fick inte riktigt ihop det där. Men jag fick iaf en ny bananshake!

Det roligaste på denna kvällen var nog iaf i bilen. Herregud! Tack brudar! Det var ju kul å ut å rasta V40n;)

Idag har Elin och jag varit i Hägelåkra och löshoppat Dutchess, Cosmos, Socker, Sune och Smiggo.
Förutom att det blåste som fan så gick det bra. Verkligen miljöträning!

Kvällen ska spenderas tillsammans med darling. Ska kika Avatar är det tänkt. Myskväll!:)

Imorn ska jag till Korsberga på uppdrag! Så det får nog bli en tur in i Vetlanda också:)

Nej dags att fixa iordning sig!

Ha en trevlig lördag gott folk!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0