Kniven mot strupen.

Det är nog det bästa programmet som går på tv just nu alltså. Jag bara älskar det!
Sitter klistrad framför tvn när det är. Hur bra som helst. Bara så ni vet..

Martin har varit här ikväll. Men han drog hem för ett tag sen då han ska upp och jobba imorn bitti.
Han tycker nog att han får sova alldeles för lite de nätter han är här. Jag förstår ingenting. Jag är ju alltid oskyldig. Eller!?

Imorn har jag sovmorgon. Men jag ska inte sova bort den. Nej det ska jag faktiskt inte. Jag ska nämligen tvätta bort den!
Har lite kläder och tvätta inför lördagen. Kul jul!

Sen ska lägenheten städas. Såvida jag inte gör det ikväll. För lite städsugen är jag allt. Blir alltid det såhär konstiga tider på dygnet. Å innan jobbet! Då städar man som bäst. När man inte har tid alltså.

Imorn eftermiddag ska Elin och jag bada 4 hästar med. Härligt? Nej. Jobbigt? Ja! Men vi får bita i det sura äpplet och bada dem helt enkelt. Bara å välja. Skitiga pållar på lördag eller rena. Jag tar rena!

Sitter här och skriver med Mia på facebookchatten.
Plötsligt skriver hon:
"Fan jag har lärt mig att chatta på facebook idag. WOW!"
Haha ja hon är rolig den där Kronbladisen:)

Näe. Jag måste sortera upp tvätten så att det bara är att bära ner kassarna imorn bitti. Sen kanske jag måste diska lite med..

See you later!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0