Fredagsmys!

Gutt med fredag.
Har idag försökt bli av med min förkylning. Men inte då.
Fick även dra en vända in till Vimmerby idag, igen. Himla kul!
Apoteket, jysk å lite. Blev även ett par nya ridhandskar. Behövligt! Blev ett par tunna, fina Kingsland. Inte de billigaste precis men det är värt att!

På Jysk så skällde jag på dem. Var ju där i förrgår och hittade lite påslakan som jag gillade. Å när jag kom hem så slängde jag dem i tvätten direkt. Som man alltid gör! Men när ja skulle hänga upp dem var det ett stort hål i. What tänkte jag!
Det var tydligt att det inte blivit i tvättmaskinen. Men dom sa att det kunde varit något vasst i maskin eller att jag använde något konstigt tvättmedel. Men hallå? Mår ni riktigt bra eller? Ska inte påslakan klara av en tvätt på 40 grader med Via Color? Fan skärpning!
Men fick nya sen iaf. Tur för dom! För uppenbarligen förstördes det inte i maskin. Nötter finns det gott om.

Nu väntar jag på att darling ska komma. Fredagsmys med film och så:) Ska kika "The Ugly Truth". Den sägs vara riktigt rolig. Så vi får väl se. Jag återkommer när vi kikat på den!

Ha en bra kväll allihopa. För det ska jag ha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0