Vårkänslor? Ja tack!

Söndagkvällen spenderades hemma framför tvn med sällskap. Mycket trevligt! Först vart det Wallander så klart. Å efter det blev det någon film som egentligen var ganska värdelös. Men vi kollade hela i alla fall. Kunde ju varit bra i slutet!

Mycket prat och skratt vart det emellan! Haha.. Herregud!

Jag: Har du tänkt på hur förbannat ont det gör att bita sig i tungan?

M: Haha ja! Det gör ont..

Jag: Ah jag vet! Man vill bara dra ut tungan å blåsa på den liksom!

M: Hahahaha! Hmm..

Jag: Vad sa jag? Hörde du hur det lät?

Haha ja.. Vad ska man säga! Det bara är så att jag talar innan jag tänker. Men bra att jag kommer på mig själv ändå;)

Idag har jag varit ledig. Solen har skinit som bäst. Kan det bli mycket bättre!? Jag tror knappast det!
Så det har varit en ganska lugn dag. Varit ute i det fina vädret.
Tog mig en körtur med Cosmos och Socker. Skönt för dem att få komma ut lite.

I eftermiddag/ kväll har jag varit med Elin i Vetlanda. Skulle hämta hundmat. Men vi kunde ju så klart inte hålla oss ifrån lite shopping. När man ändå är där liksom.
Så vi sprang in på Gina och hittade oss lite. Efter minishoppingen blev vi hungriga och drog till Donken. Å ja vad ska man säga om de. Jag och Elin satte tänderna i våra nuggets samtidigt och både skriker "Aaaah"! Haha! Verkligen precis samtidigt. Haha ja herregud. Inte lätt.. Men dom var ju faktiskt fläskigt varma!

Sen var det bara att dra hem för att byta om och dra till stallet. Ge pållarna mat och häva ner massa hö. Så nu klarar vi oss ett par dagar igen. Har man väl vågat sig upp på den där skullen så är man glad om man slipper gå upp där på ett tag igen.
Idag knakade det härligt i hela stallet. Hua! Vattner rinner in både här och där också.. Vart ska detta sluta!?

Nej nu ska jag ta en dusch. Sen kanske man skulle försöka sova lite. Imorn är det jobb som gäller hela dagen. Ellen, Natta & Jag! Vilken underbar dag vi ska ha brudar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0