Söndag. Sköna lugna söndag.

Söndag igår Måndag idag. Ja det var ju ganska logiskt kanske..

Vad som inte är lika självklart är att jag faktiskt haft en nykter helg! Det kanske inte är så märkvärdigt. Nej nej. Men vad som är konstigt är att jag inte varit sugen på fest för fem öre och inte varit rastlös en enda kväll!! Hörde ni det? Jag har inte varit rastlös en enda kväll. Ja det är konstigt!

Istället har jag fyllt helgen med filmkvällar, tvätta bil, stallet, middag med lite släkt, städa, tvätta och ja allt annat som hör till. Så himla skönt! Jag är verkligen nöjd med denna helgen känner jag. Så skönt!

Bilen är ren, katten är ren, hunden är skitig, jag är halvt om halvt och lägenheten är ren! Det är ju nästan perfekt. Snart är jag tiptop med! Duschen väntar innan det bär av till jobbet. Eller var det Jönköping!?;) Haha! Näe en annan gång får de nog bli:)


Jag känner verkligen enorm energi nu om dagarna. Bra energi! Å det bästa av allt är att jag tar till vara på varenda minut. Får himla mycket gjort faktiskt. Det känns bra.
Antingen är det vädret som gör att.. Eller något annat! Vem vet.. Kanske en kombination? Så kan det vara:) Glad!



Hur bra går det inte att städa när man har nya, snygga städredskap till hjälp!?



Pärlan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0