Party igår!

Nu har det blivit några blogglösa dagar igen. Men jag har helt enkelt inte hunnit! Dagarna har fyllts med jobb, hästar, motion å ja det vanliga kan man väl säga.. Men nu är jag här igen!

 Fredagkvällen spenderade Anna och jag hos Mathias. X-boxkväll! Det blev bilspel så klart, för mycket annat fanns det inte å välja på. Men det var kul! Mycket skratt blev det. Trevligt!

Igår var det jobb för hela slanten. Gick bra. Men det fanns att göra kan jag säga. Å oturen fortsätter. Denna dagen var det smörgåskylens tur att gå sönder. Måste vara Natta och jag som burit på oturen denna veckan!
Men vi tar nya tag veckan som kommer och hoppas på att allt håller sig helt.

Igår kväll blev det lite fest. Förfest hos Jonas. Å sen efter MYCKET om och men så bar det av till Oskarshamn. La Shit så klart! var en hel del folk där. För att inte tala om hur många det var bara från Målilla. Tror det vart 12-13 stycken eller något sånt. Alltid kul!

Idag mår man som man förtjänar.. Bra med andra ord! Så nu ska jag snart bege mig till stallet för att ta en körtur med Cosmos. Får se om Dutt också får följa med. Hon är lite öm sedan rötan kom tillbaka.. Vi får kolla på att lite!
Efter det ska det bli en promenad i detta underbara väder. Eller också tar jag en joggingrunda. Inte bestämt mig än! Men vore skönt nu när det inte är så förbannat isigt ute längre..

See you later!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0