Öland mitt i vintern!

Mja.. Lite tog jag väl i nu kanske. Men inte är det mycket liv på Öland denna årstiden. Det har vi konstaterat idag, Lotta & jag.
Men vi hittade vad vi sökte iaf på GE Motorsport. Så snart rullar pärlan igen. Imorgon för att vara exakt.

Det blev även ett par extrastopp på vår lilla roadtrip. När man ändå är i Kalmar å far liksom. Så nu är man något fattigare. Men vad gör det om 100 år..
En trevlig tur var det i alla fall.

Men dagen var inte lika trevlig idag på jobbet. Det var massa att göra. Hade bland annat långbord med 20 ungar och 5 vuxna. Behöver jag säga att det var livat i serveringen!?
Men det är kul. Vart bara lite ont om platser då jag fick in ett annat gäng på 8 personer i samma veva. Men det fanns ju lite platser kvar i alla fall. Man får trycka in folket lite här och var så funkar det!

Efter jobbet hade jag tårtleverans till Mörlunda. Så det var bara att slänga sig i bilen, hem och hämta hund, hämta Lotta och dra vidare. Stannade även till hos min gentleman som fixade allt med karta, nummer, laddare och ja allt i stort sett! Hade han inte gjort det hade jag antagligen inte hunnit iväg idag! TUSEN TACK!! Du är min ängel!

Nu sitter jag här och lyssnar på Melissa Horn. Det har mer eller mindre blivit en kvällssyssla. Men hon är bra. Och det hjälper mig att komma ner i varv lite. För nu rullar dagarna snabbare än någonsin och mycket stress blir det.
Tyvärr inget sällskap ikväll.. Ja förutom Chicko & Zack då. Men dom pratar inte så mycket..
Men imorn blir det sällskap igen. För då jobbar inte herren:) Sen åker han iväg och är borta tills måndag. Bläää:( Å jag åker iväg torsdag med då.. Men kommer antagligen hem fredag igen!

Nej nu blir det sängen! Jobb imorn bitti igen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0