Mozart i mängder!

Efter ett test på facebook har jag nu blivit avslöjad att jag lyssnar på Mozart i smyg.
Mozart var det här tänkte jag och var så klart tvungen att börja lyssna lite. Kan ju vara som så att det blir lite Mozart i framtiden. Man ska aldrig säga aldrig!

Men nu såhär i efterhand när jag lyssnat igenom 75 låtar så inser jag att nja. Mozart är nog inte riktigt min grej! Så jag lägger gubben Mozart på min hatthylla och fortsätter lyssna på Dr Bombay eller något liknande. Partylistan finns kvar sen brudarna var här i helgen!;) 
 
För övrigt rullar det hela på lite smått oroligt. Dagar och nätter rullar förbi. Det går alldeles för fort. Jag vet egentligen inte rikitgt vad jag fyller dygnen med. Oro kanske? Inte fasen sover jag som jag ska iaf!
Om nätterna vrider jag och vänder på mig ca 120 ggr åt varje håll. Det är inte klokt vad det tar på krafterna.

Jag undrar om jag inte dragit på mig en lättare hjärnskakning med. Sen den där förbannade smällen i fredags har jag bara varit konstig. (Mer än vanligt vill säga). Mått illa, varit yr å för att inte tala om den där huvudvärken. Känns ungefär som om det pågår sprängning av berg där inne. Hua!
Men gå till någon läkare är inte att tänka på! Chefen drar iväg på båt denna veckan så det är fullt upp på jobbet.
Å när jag inte jobbar är det 1000 andra saker som ska göras. Jag får helt enkelt försöka tänka på något annat under tiden som jag knarkar värktabletter. Det löser sig!

Jag bara väntar på att stallet ska rasa. Fy fasen säger jag bara. Oflyt! Väggen har böjt ut sig ännu mera och jag bara funderar på vart det ska sluta. Kommer det rasa ihop tro? Näe det blir ingen vistelse där inne för hästarnas del. Det vill vi så klart inte riskera.

Nu blir det en dusch innan det är dax att försöka sova. Imorn bitti blir det jobb. Längtar! Tidiga morgonar är ju det bästa jag vet..

Take care!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0