Magsjuka eller bara stress?

Dagen har varit hemsk kan jag säga direkt.
Jag låg och hade ångest hela kvällen igår och så gott som halva natten. Vred och vände på mig flera gånger om och undrade hur FAN jag skulle klara av en fredag ensammen. Vi som knappt hinner med allt när vi är två. Hm.

Men fick nog allt 3 timmar sömn till slut. Allt bättre än inget.

Sen iväg till jobbet idag på morgonen. Var så trött att jag inte ens orkade göra iordning håret. Och då kan jag säga att jag är trött när jag gör så. Det händer inte ofta!

Från att jag kom till jobbet tills jag lämnade det, har jag gått på högvarv. Som en duracellkanin ungefär.
Batterierna har inte tagit slut än. Jag har liksom inte hunnit varva ner ännu. Men jag gör så gott jag kan. Så just nu lyssnar jag lite på Melissa Horn. Försöka varva ner lite innan det är dags att försöka sova.
Jag är svintrött. Men ändå för pigg för att sova? Klurigt det där.

Mår så fruktansvärt illa ikväll. Hoppas verkligen inte det är någon magsjuka på väg. Jag har verkligen inte tid att vara sjuk nu.
Så vi får väl hoppas att det beror på att jag stressat mig genom hela denna dagen utan en matbit. Men sånt är livet. Vad gör man? Kan ju inte sätta en lapp på dörren å skriva lunchstängt heller!

Imorn är det jobb igen som gäller. Ska bli skönt med dag 6 av 6 denna veckan. Sen är jag ledig hela söndagen. Förstå det! En hel dag. Vad ska jag göra då tro? Sova? No way! Jag ska gå på högvarv som vanligt så klart! Pållarna ska ha motion, jobbarkläder och så ska tvättas, lägenheten ska städas och jag ska ha sol på hela himlen så jag kan ta mig en lång härlig promenad! Lotta kommer ju imorn med. Så henne ska jag hinna med och träffa tänkte jag. Å så kommer Natta hem på söndag. Så det blir å träffa henne med. Vi har en hel del å prata om nu när hon varit borta..



Om du bara kunde vara här nu.. Du får mig att le. That´s it!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0