Lyckliga jag:)

Honey var här igår kväll förstås:) Kikade Johan Falk. Eller jag försökte iaf! Mr styrde med något annat! Haha. Men efter 22-pausen började han också kolla faktiskt! Å nej. Han förstod ingenting av filmen! Så för en gång skull var det jag som hängde med. Det är ju faktiskt lite ovanligt;)
Blev även mycket skratt. Alldeles för mycket nästan! Du är go du:)
Driva med Anna är ju ganska kul med. Mindre kul var det när hon inte förstod att vi skämtade! Haha bra där! Men det var ju tur att vi var välkomna till dig båda två;) Höhö!

Idag fylls dagen med å tvätta, laga mat å styra med lite av varje innan det är dags för jobb. Skönt å få komma tillbaka till jobbet nu efter lite långledigt. Men blir ju inte så mycket jobb denna veckan då det är stängt en hel del i påsk. Men man får ta vara på den tiden vi har öppet:)

För övrigt känner jag mig bara så glad! Lycklig! Tycker så gott som allt känns bra nu. Det enda som fattas är en annan lägenhet. Men det blir väl nån ledig nån gång framöver. Annars kanske det blir flytt till grannorten typ.. Vi får väl se:) Tills dess får man göra det bästa av situationen!
Huvudsaken är att man mår bra och gör det man vill. Å det är jag å gör jag verkligen nu! Go!

Nej nu har det blivit dax för mig att göra mig iordning för lite jobb.

See you later!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0