Helgen!!

Detta kommer antagligen bli ett svinlångt inlägg! Men jag ska försöka göra det så kort som möjligt med bilder och allt annat jävelskap.

Det bar ju av till Skövde i torsdags som sagt. Resan blev ju riktigt bra. Jonna och jag tog oss hela vägen dit utan större katastrofer. Endast fortkörning, nästan krock i träd och svänger höger när man ska vänster.

På kvällen blev det fest. Å jag säger bara fasen vilken kul kväll! Tack allihopa!! Händelserik kanske man ska säga;)
Bilderna får tala för sig själva med monster, vinteroverall och skidåkning! (I trappen)




Fredag morgon- Sovmorgon? Nej!
Vi mer eller mindre flög upp när halva Skövdes försvarsmakt rusade in i lägenheten och skrek och for runt som dampbarn allihopa! Herregud! Är man bakis ska man sova. Fan inte nåt annat!

Sen blev det affären och sedan hem till Jonna och Henkes lägenhet. Frukost sen slapp! Vi sov lite för länge. För solen gick ner när vi vaknade. Ooops!
Men Jonna och jag drog in till stan för att sätta sprätt på lite pengar. Å ja det lyckades vi ju bra med.
Det blev lite av varje. Bland annat:

   
Bra-å-ha-grejor!

Sen drog vi hem till Henke som fixade maten till hungriga oss. Kyckling, ris och currysås. Satt fint efter en hård dag!
Kvällen tillbringades i soffan framför tvn. Jag tror nog vi var lika trötta å sega alla tre!

Lördagen

Igår var det dax för mig att dra hem till Småland igen. Så jag lämnade ett regnigt Skövde på förmiddagen.
Blev ett stopp i Jönköping. Shopping igen. OOPS!
Men var ju tvungen att ta en vända på Ikea. Å när jag ändå var där, så kunde jag ju lika gärna ta en vända på A6. Å Zoopermarket. Å till å med Ekohallen! Ja det blev en hel del.



Bild 1: Tabletter till Chicko och Zack´s matskålar.

Bild 2+3: Lite större tekoppar. Kommer avnjutas jordgubbste i dessa! Mmm!

Bild 4: Läppglans med doft av Vanilj cupcake. Doftar ljuvligt. Me like!


Cosmos fick en ny lädergrimma! Den satt perfa på honom.

Cosmos fick även en cykeltur runt Målilla. Han var full av bus kan jag lova! Men inte så konstigt..

Sen blev det en vända ut till R-fors för att träffa brorsbarnen och dess föräldrar. Men bara en snabbvisit.
Dom är för goa de där barnen:) Rasmus och Chicko gillar varandra! Så söta är dom tillsammans!
En bild på Rasse!


Kvällen tillbringades tillsammans med honey! Mycket mys blev det. Å filmtittande. Men eftersom båda var trötta så somnade vi ifrån filmen.. Å vaknade strax efter två. Så då la vi oss tillrätta i sängen och somnade om. Jag var nog inte fullt medveten om vart jag var just då:P

Idag på morgonen har det varit mys fram tills klockan ett. Skönt de:) Bara ligga och ta det lugnt! Behövs ibland. Å speciellt efter denna helgen!

Nu ska jag dra till stallet för att motionera Cosmos.

Vad som händer ikväll får vi se. Lugnt antagligen! Är ju Johan Falk. Så den filmen ska jag se iaf. Å kanske får man lite sällskap då Mr slipper åka å jobba ikväll:D

 

Kommentarer
Postat av: Jonna

Haha jeesus vilka bilder (; Men hade verkligen såå kul! Får se resten av picsen i helgen (;

2010-03-28 @ 20:57:18
URL: http://ewajonna.blogg.se/
Postat av: Malin

Haha ja det va bara ett litet urval;D Resten kommer på face;P Ja det va skitkul! Oh ja det får du:)

2010-03-29 @ 09:11:55
URL: http://pinglish.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0