Energi!?

Dagen startade med ett samtal klockan 4.55 för att vara exakt. Underbart tänkte jag och somnade om därefter.
5.05 vaknade jag igen av att det ringde på dörren. Så jag svepte täcket om mig, öppnade, sa Hej, stängde och gick och la mig igen. Sen sov jag i hela 10 min innan klockan ringde igen!! Det är inte illa.

Sen var det bara att fixa iordning sig, ta med huvudvärken å dra till jobbet. Samma visa varje gång!
Det var mig en otursdag idag för oss alla tror jag. Var inte mycket som gick som det skulle. Stressigt var det med. Men som chefen säger. Ni ska aldrig bli stressade, ni ska hoppas på att det alltid kommer såhär mycket folk! Å jag tycker nog inte jag blir så stressad när det blir mycket folk.. Jag vill ju att det ska finnas mycket att göra. Annars går tiden så förbannat sakta!

Efter jobbet var jag helt slut. Hade egentligen ett par ärende å göra innan jag skulle lämna Hultan. Men jag orkade inte helt enkelt. Så det blev att dra hem direkt. Underbart väder tänkte jag. Så var det meningen att jag skulle städa. Men inte kändes det så kul i detta väder. Så jag drar till pållarna å sen tar jag en promenad istället. Trodde jag ja! Somnade hemma och vaknade inte förrän klockan var över halv sex ikväll. Såhär i efterhand kan jag nästan tro att någon slog mig hårt i skallen så jag svimmade!

Men men. Fick lite sömn iaf. Skallen känns något bättre. Kanske är det sova som gäller för att det ska gå över? Ja vi får väl se. När jag kan å hinner ska jag sova mer. Just nu kan jag inte..

Imorn är det en ledig dag. Enda lediga dagen denna veckan. Så himla skönt ska det bli! Då ska jag försöka hinna med att städa, ut med pållarna, promenera och simma. Det är vad jag planerat. Kanske blir det något mera som kommer till. Man vet aldrig. Kan också hända att det inte blir något gjort alls..

Nu ska det bli en lång varm dusch iaf! Alltid lika skönt:)  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0