Dör av uttråkning!

Detta kan vara den tråkigaste kvällen på länge!

Det finns inte ett skit på tv, dom flesta sover och honey är inte här. BLÄ! Skitkväll!


Jobbat idag i alla fall. Men var trött som bara den. Kunde inte somna inatt så låg vaken till klockan var nästan 4! Men honey kom förbi en vända på väg hem från jobbet. Trevligt med besök sådär mitt i natten;D
Så att jag var trött idag kanske inte var så konstigt..

Efter jobbet blev det i alla fall en cykeltur med Cosmos. Å sen borstade jag lite på Dutchess med. Hennes hovar är faktiskt lite bättre nu. Känns skönt! Men det har ju torkat till lite i hagen så det förklarar ju saken.

Nej nu ska jag gå å bädda rent i min säng! I brist på annat...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0