Det trodde ni inte om mig va!?

Hur många trodde att jag, Malin Olsson, var en så skicklig bagare att hon gör så här fina tårtor??
Näe tänkte nästan det. Inte en enda!

Men det ska ni få veta att hon är på väg att bli en riktig mästare på det där. Det har numera blivit en tisdagssysselsättning. Baka en tårta varje tisdag. Ja då kan jag nog göra fina tårtor snart! Det tror vi på!
Tur att dom inte äts upp utav mig.. Då skulle vikten antagligen gå upp lika mycket som kunskapen. Å det vill vi inte!

Här har ni ett dåligt bildbevis på tårtan som gjordes idag av mig! Inte illa.

Se till å njut broder. För jag gjorde den bara för din skull! Grattis på din dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0