Blöt perser=Ful perser!

Som om jag inte hade nog med sysslor idag så satte jag igång med att borsta igenom pälsen på Zack. (Min katt) Därefter kom jag på att jag nog borde bada honom.
Så jag slängde in kattskrället i duschen och sen var helvetet igång. Bada perser var fasen inget att leka med ska jag lova er.
Och när jag väl lyckas få ur allt schampo ur pälsen så fick jag krama ur säkert 14 liter vatten ur pälsen. Efter det torka honom med en handduk och där fanns nog 8 liter vatten i den sen!
Slutligen var det bara hårfönen kvar. Jag tror bestämt att det tog 40 min att föna honom! Satan vilken päls det är.
Så nu har jag bestämt mig. Nästa gång blir det någon annan som får ta hand om detta!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0