Andas, äta, sova? Nej! Stressa? Ja!

Jag far ta mig fan runt som en vante överallt! Är det inte det ena så är det de andra. Jag har nu förbrukat ännu en dag. Tiden springer iväg.. Alldeles för fort! Det dröjer nog fasen inte länge till förrän man är 40.

Till en början blev det sent i säng inatt.. Hade besök och kikade film hela kvällen och halva natten. Så jag gick å la mig vid 2 ungefär. Men vad gör väl det.. Trevligt var det minsann!

Sen var det upp tidigt idag på morgonen för att jobba. Trött, trött och ännu mera trött. Det är dagar som de här man bara vill ha magsjuka, köra in i en bergvägg eller bara gå i ide ett tag.
Men jag lyckades ta mig iväg till jobbet utan magsjuka, krock eller annat trams. Jag kan om jag vill, men skulle nog vara bättre om mina morgnar började senare!

Dagen rullade på bra för övrigt. Lagom mycket att göra!

Sen bar det av till Vimmerby direkt efter jobbet. Jag, Natta & Lina. Mycket trevlig tripp ska jag säga er!
For runt i lite affärer och jag som inte skulle köpa något kom hem med både det ena och det andra. Tänka sig vad man kan shoppa loss på bara nån timme, två eller tre. Ska vara jag till de kan man nästan tro!

Det roligaste som hände på denna resan var nog inne på Jysk. Jag skrattade så jag höll på att dö! Till och med så mycket att jag nästan kissade på mig! Jag låg dubbel av skratt och tårarna rann värre än någonsin. För att inte tala om hur lite jag kunde andas. BOOING! BOOING! Haha ja herregud! Ni är för bra ni brudar<3

Efter mycket om och men bar det av hemåt igen. Vinkade av Lina och Natta för att sedan gasa vidare mot backen! Väl hemma hann jag inte mycket mer än in i min lägenhet förrän jag fått på mig stallkläderna och drog iväg uppåt byn. Full fart!
Blev en körtur med Cosmos ikväll igen. Det vi styrt med den senaste veckan är övergångar. Men det är förbannat nyttigt! Tänka sig vilken lyhörd och lydig häst det blir av all denna träning.

Nu sitter jag här helt utslagen. Vilket kanske inte är så konstigt efter de här dagarna som varit nu.
Å på två dagar har jag ätit två frallor. Idiotiskt. Ja, jag erkänner faktiskt det!
Men så är det när pioriteringen är upp och ner. Förlåt mamma, jag ska äta imorn.. 


Mitt hjärta slår ett par extra slag när tanken når mig. Men jag stoppar det, för jag är rädd för att misslyckas.. Jag vet att om man inte vågar chansa. Kan man heller inget vinna...  But this is my life..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0