Oj oj oj!

Det är ju för jäkligt att jag inte tagit mig tid till att uppdatera här! Men jag har haft fullt upp helt enkelt.

Midsommar spenderades som sagt på Öland. Å ja. Jag tror nästan inte att det hade kunnat blivit bättre. Toppenväder, god mat, god dricka, mkt skratt å sist men inte minst underbara vänner!!

Jag tänker inte gå in så mycket mer på det. Utan ni får helt enkelt kika bilderna som jag ska försöka få ut på face. Bara jag får lite tid och prioriteringen till att.

STORT GRATTIS till Jonna & Henke med som smet iväg och förlovade sig på fredagen. det tog ju bara 3 timmar innan vi märkte nåt sen med;) Haha. Ni är för söta!:)

Nog om ön och midsommar..


Ígår började jag jobba igen efter att ha varit ledig en vecka. Men inte på konditoriet förstås. Utan på Ica här i Målilla. Tycker det gick rikitgt bra. Mycket rutiner som ska läras in men det kommer ju med tiden. 

Så ja där var jag hela dagen och även idag då. Suttit i kassan så gott som hela tiden så den klarar jag mig i rätt bra nu. Sen är det ju saker som dyker upp som man inte hunnit lära sig. Men det mesta kan jag iaf:) 

Charken ska jag lära mig på torsdag. Kanske att jag får hoppa in där redan imorn å lära mig lite. Vi får väl se:) Kul är det iaf! 

Efter jobbet tog jag och Cosmos en cykeltur. Skönt!
Sen har jag styrt här hemma ikväll. Putsat fönster, hängt upp nya gardiner och diskat. Nu blir det väl inte mycket mer. Ska snart hoppa in i duschen. Sen försöka sova. Men är inte ett dugg trött.. Undra varifrån min energi kommer!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0