Midsommar

Imorn är det midsommarafton. Eller ja vi kanske ska säga idag. Det låter nog bättre.

Å här sitter jag och är inte ett dugg trött. Förstås inte hur det kommer sig. Det känns nästan som att det är på väg att bli lite ljust på himlen. Å då kommer ja absolut inte kunna somna. Så ska jag sova, ja då måste jag somna fort som fasen! Men det kan jag inte. Så vi får väl se..

Senare idag? drar vi mot Öland. Eftersom Malin åker till Kroatien idag så åker Palle och jag tillsammans över till dom andra som redan är på ön.
Blir ett stopp på Modehuset i Kalmar i hopp om att hitta en midsommarklänning. Ute i sista minuten? Oh nej! Inte alls..

Jag MÅSTE också in på citygross. Idag när Elin och jag var i Hultan så sa jag det att jag måste till Willys för ja ska ha energidryck å grogga med.
Vi åkte till Willys. Men jag köpte nog ta mig tusan allt UTAN energidryck. Jag är för jäkla bra!
Så det får bli på citygross imorn. Hoppas dom har den sorten jag vill ha. Annars får vi väl ta nåt annat.

Kvällen har jag tillbringat hemma mest för att packa inför ön. Det är inte klokt vad grejor man ska ha med sig! Det är nog nästan så att vi får ta en släpkärra med oss! Eller också får Palle ha sin packning på taket:D

Å som om jag inte hade nog med saker att göra så brakade mitt soffbord ihop ikväll. BRAAK sa de! Va fan var det tänkte jag å vände mig om. Å när jag såg bordet började jag gapskratta!
Så ja. På söndag får det nog bli en vända in på IKEA för att inhandla ett nytt soffbord. Dumt! Jag kommer handla massa mer bara när jag går in där. Så är det jämt! Men men. Jag i ett nötskal!

Chicko kommer bli inneboende hos Elin & Micke tills på söndag. Det kommer han nog tycka är kul. Å på tal om det! Jag har ju inte packat Chickos saker ännu!! Oj. Vi tar det imorn.

Nähä. Om man skulle försöka hoppa i säng då kanske. Klockan ringer... Tidigt imorn. Inte bestämt mig exakt när. Men jag har en del jag ska hinna med innan vi styr pärlan mot Öland!

Ha en trevlig midsommar allihopa, för det ska jag ha!;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0