Dagen är kommen..

Ja då var dagen kommen. Nu är bageriet helt å hållet sytrarna Nilssons! Å vi som jobbade där är utan jobb. Tråkigt! Men sånt är livet.. Och vi får inte glömma, att allt har en mening!

Nu har jag väldans tur måste jag säga. För jag är bara ledig denna veckan sen har jag jobb i 7 veckor. Så det känns himla skönt det. För fy för att gå hemma. Jag får inte ett dugg gjort känns det som.
När jag jobbar däremot har jag hur mycket energi som helst. Då är det jobb, hästarna, hund, Martin, vännerna och ja allt. Då får man mycket mer gjort än man får nu.
Så ja. Jag är inte alls ledsen att jag får börja jobba efter en veckas "semester".

Har även lite mer jag spånar på.. Så ja framtiden ser ljus ut!
Kan inte säga att jag har nånting att klaga på för tillfället. Jag har det jag vill ha:)
Eller ja. Det skulle vara lite bättre väder kanske! Det vore ju inte så dumt. Men det kanske kommer det med:)

Nähä.. Nu ska jag försöka ge mig ut med pållarna mellan regnskurarna!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0