7 dagar kvar..

1 vecka kvar.. Mm. Tiden går alldeles för fort!

Igår var det iaf tävling i Bräkne Hoby. Jag och Cosmos ställde upp. Å Anna var förstås med och groomade.
Cosmos var rikitgt fin på framkörningen. Tappade lite inne på dressyrbanan men man kan ju inte begära att allt ska klaffa på första tävlingen!!
Blev en godkänd runda iaf. Så det kändes helt okej.

Sen vidare till precisionen.
Vi gjorde en fin runda utan att peta ner några bolla från konerna. Banan gick även över en träbro. Och den var ju så klart inga problem att ta sig över. Vi hade full galopp över! Det var svinkul rent ut sagt!!

Vi hade enligt startlistan beräknat att få vänta över 2 timmar tills prisutdelningen var. Men vi hann knappt käka klart förrän det var dags.
Å jag kan bara säga att både Anna och jag var glada och chockade över resultatet! Vi kom 3:a i dressyren, 1:a i precisonen och 2:a totalt!!! Så himla kul.
Det var inte vad jag hade väntat mig på våran debut! Så det kändes verkligen jättebra.

Så vi kunde åka hem nöjda, glada och trötta. Å ja trötta var vi verkligen kan jag säga! Den humorn slår nog det mesta. Haha. Herregud!

Blev ett stopp på Donken i Växjö. Efter det var vi spyfärdiga. Usch.. Men mätta! :P

Tusen tack Anna för all hjälp i helgen. Både före, på och efter tävlingen! Så himla tacksam för det och glad över att du hängde på:)


Kommentarer
Postat av: Anna

Ja spyfärdigt mätta håller ja med om! Åh trött med den humorn slåt juh allt med xD Klart ja hänger på, högra handen vettu ;D

2010-06-14 @ 19:38:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0