3 dagar kvar..

Jag känner verkligen att det är dötrist att bo i den här lägenheten!
Jag vill flytta till någon annan. En större, roligare, bättre å ja. Någon annan helt enkelt!

Här är bara litet och tråkigt. Köket. Ja det finns ju knappt. Å toaletten. Den är ju ingen höjdare heller. Här är bara trångt och tråkigt.
Hur mycket man än städar så blir det liksom inte bättre. Det är för tråkigt! Prickiga väggar inne på toaletten. Inte så attraktivt.
Babyblå hall, jag tror jag målar om den med detsamma.
Saknar balkong, vem vill sitta inne när solen skiner!?

Nej. Här kan man ju nästan inte bo. Eller hur? Ge mig en större, roligare, bättre, ledig lägenhet. Ja ja ja!!

Hur som helst. Städar lite här idag med. Funderar på att skicka upp lite nya gardiner. Det är ju trevligt. Så ja. Jag får väl stappla upp på vinden och hämta mitt strykbräde. Nu med detsamma. Ja så får det banne mig bli!

Jag har ju varit i Oskarshamn idag med ja. Magnetröntgen en vända.
Stannade även till på Maxi för att handla lite. Handlar alltid för mycket när jag är där. Förstår inte.

Nej. Upp på vinden var det! Tjohej!


Öland 2010?

Kommentarer
Postat av: Jonna

Klart som fan det blir Öland 2010!! Ni SKA med! :D

2010-06-19 @ 10:30:32
URL: http://ewajonna.blogg.se/
Postat av: Jonna

Jo men klart att det blir! Räknar ju med er (;

2010-06-20 @ 18:40:49
URL: http://ewajonna.blogg.se/
Postat av: Jonna

Haha men den dimper väl ner innan midsommar? Eller rent av på midsommarafton kanske!? De är ju ingen röd dag, o så är det ju den 25:e då ;b

2010-06-21 @ 17:54:26
URL: http://ewajonna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0