17 dagar kvar..

Jobb idag då. Blev ett ganska kort pass idag på 4 timmar. Men det kan ju vara skönt det med!

När jag slutade vid klockan 14 var jag gladast i stan tror jag. Det var ju fredag och solen bara strålade hur mycket som helst. Underbart!!

Så jag gick från jobbet mot min bil som stod parkerad vid Valhall. Kom fram till den och vad hittar jag där? Jo rött glas. Tänkte vad fasen är det här!? Ja då har någon IDIOT kört på min bil! Så nu har jag trasigt baklyse, lackskador och en skapligt fin buckla.
Jag har gjort en anmälan och försäkringsbolaget ska givetvis kontaktas på måndag. Dom hann stänga idag nämligen.. (Givetvis!)

Hur som helst kändes det verkligen som att denna toppendagen bara blev piss efter detta. Jag kommer dessutom bli 3000 fattigare då jag åker på självrisken. Timing? Nej!

Men iaf så ringde Ingela när jag nästan precis hade kommit hem från jobbet. Hon undrade om jag kunde åka till Qvillö och hämta hem Emilia som var där för betäckning. Så ja visst det kan jag väl sa jag.
Så sen bar det av efter ett tag. Anna, jag och Chicko. Lika trevlig resa som vanligt;)

Nu har jag och Martin varit ute på en liten kvällspromenad med Chicko runt "station". Jag var lite frusen i början. Men kanske inte så konstigt efter en lååång varm dusch. Men fick upp värmen ganska fort. Sen var det riktigt skönt!

Nej nu ska det väl bli sängen här. Imorn är det jobb. Sista dagen den här veckan, sen tar jag helg. Ska bli skönt! Hoppas bara solen skiner lika vackert på söndag. För då är jag ledig. HELA dagen. Gyttans!

Godnatt gott folk!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0